Vânzările auto ale Toyota au crescut cu 11% în 2020
Scris de Andreea pe 12 ianuarie 2021
BEIJING – Producătorul japonez Toyota Motor Corp a declarat că a vândut 1,8 milioane de vehicule anul trecut în China, în creștere cu 11% față de anul trecut, reducând decalajul cu Volkswagen AG și General Motors CO pe cea mai mare piață auto din lume. În China, o piață din ce în ce mai importantă pentru producătorul japonez de top, Toyota, compania are parteneriate cu FAW și GAC și adaugă noi fabrici pentru producția de vehicule electrice pentru a îndeplini cerințele guvernului.
De asemenea, vănzările de vehicule premium Lexus importate în China s-au ridicat la 223.700, o creștere de 11,5% față de 2019. Vânzările producătorilor de automobile au scăzut în primele luni ale anului trecut în China, în timp ce guvernul a implementat restricții de călătorie pentru a preveni răspândirea coronavirusului. Dar vânzările generale și-au revenit în a doua jumătate a anului. În declarațiile sale, Toyota nu a oferit un obiectiv de vânzări în China, pentru anul acesta.
Compania japoneză a lansat, de asemenea, o nouă întreprindere comună pentru sisteme de celule de combustibil cu hidrogen, împreună cu mai mulți producători auto chinezi. și dezvoltă tehnologii de conducere autonomă, împreună cu startup-ul Pony.ai, care are ca acționar tot o companie chineză.
Sursă știre: todayonline.com
Sursă foto: todayonline.com