PROIECT DE HOTĂRÂRE privind organizarea și funcționarea Târgului „TOAMNA BUZOIANĂ – 2024″
Written by Iulia on 13 august 2024
Astăzi, 13.08.2024, primarul Municipiului Buzău anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a următorului act cu caracter normativ:
PROIECT DE HOTĂRÂRE nr. 187 din 13.08.2024 privind organizarea și funcționarea Târgului „TOAMNA BUZOIANĂ – 2024″.
Înscrisurile aferente proiectului de act normativ sunt:
- proiectul de hotarâre, împreună cu anexele;
- înscrisurile invocate în preambulul proiectului de hotărâre.
Documentația poate fi consultată:
- pe pagina de internet a instituției, la www.primariabuzau.ro.
- proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe baza de cerere depusă la Biroul de Relații cu publicul al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 22.08.2024, ora 10:00:
- prin postă, pe adresa: Buzu, Piața Daciei, nr. 1, județul Buzău;
- ca mesaj in format electronic, pe adresa de e-mail: ghiseu.unic@primariabuzau.ro;
- la sediul instituției, la Registratură, la adresa: Buzu, Piața Daciei, nr. 1, județul Buzau.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0238.723.371, e-mail: petronela.jipa@primariabuzau.ro, persoana de contact: Jipa Petronela.
PRIMARUL MUNICIPIULUI BUZU,
Constantin TOMA