ANUNȚ IMPORTANT PRIVIND CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE
Scris de Iulia pe 11 iunie 2025
DIN DATA DE 16.06.2025, DIRECȚIA EVIDENȚA PERSOANELOR BUZĂU, VA ÎNCEPE EMITEREA CĂRŢILOR ELECTRONICE DE IDENTITATE (C.E.I.).
Modalitate programare online
PROGRAMAREA PENTRU CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE este obligatorie și se realizează exclusiv online, prin accesarea portalului HUB Servicii MAI: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/
Tarif C.E.I. și modalitate de plată
Prima Carte Electronică de Identitate (C.E.I.) se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Ulterior, pentru solicitarea eliberării altei Cărţi Electronice de Identitate, cetăţeanul va achita o taxă în valoare de 67 de lei.
C.E.I. NU SE POATE ELIBERA PE BAZĂ DE PROCURĂ.
De reținut:
- Actuala carte de identitate (model 1997) rămâne valabilă și poate fi obținută în continuare de către toți cetățenii care au nevoie de reînnoirea documentului, exclusiv în baza unei programări online pe site-ul Primăriei Municipiului Buzău: https://primariabuzau.ro/evp/
Începând cu data de 12.06.2025, nu se mai primesc cereri pentru acte de identitate în baza bonurilor de ordine, toate programările urmând a se realiza exclusiv online.
Informații suplimentare pot fi solicitate și la ghișeele de relații cu publicul.
Programul de lucru:
Programul de lucru cu publicul pentru activitatea de preluare a cererilor privind cartea electronică de identitate se desfășoară conform orarului stabilit, cu excepția zilelor declarate sărbători legale. Acesta va fi actualizat periodic și afișat în mod vizibil la sediu și online. Pentru orice întrebări sau clarificări, vă rugăm să contactați instituția noastră la numărul de telefon afișat sau să accesați site-ul oficial al Primăriei Municipiul Buzău, secțiunea „Evidența Persoanelor”.