Facebook a lansat Instagramul „rural”
Scris de Andreea pe 12 martie 2021
Facebook a lansat miercuri versiunea ”lite” a serviciului său de partajare de fotografii şi videoclipuri Instagram în peste 170 de ţări, destinată zonelor rurale şi comunităţilor izolate, care nu dispun de acces ultrarapid la internet, informează AFP şi Reuters.
„Instagram Lite”, care ocupă doar 2MB (comparativ cu 30 MB în cazul versiunii complete) şi funcţionează chiar şi pe reţele 2G, poate fi descărcată pe dispozitive echipate cu sistemul de operare Android al Google. Aplicaţia nu este disponibilă deocamdată în magazinul online al Apple.
Aplicaţia include principalele caracteristici ale Instagram, permiţând editarea şi publicarea fotografiilor, adăugarea de reacţii sub formă de GIF-uri şi stickere sau partajarea înregistrărilor video.
Cu acest nou serviciu, Facebook îşi extinde strategia de cucerire a pieţelor emergente, precum India sau Brazilia, unde marja sa de progres este mai mare decât în Europa sau Statele Unite.
Gigantul social media pare totodată că încearcă să consolideze sfera familiei sale de aplicaţii (Instagram, WhatsApp, Messenger), în pofida numeroaselor investigaţii pentru practicile anticoncurenţiale de care este vizat în Statele Unite şi în lume. Versiunea similară de Facebook – „Facebook Lite” – este disponibilă la nivel mondial de cinci ani.
Sursă știre: AGERPRES.ro
Autor: Dana Purgaru
Sursă foto: webeenow.com